Moje zdjęcie
Ma rude włosy, zielone oczy i piegi. Jego matka zmarła gdy miał 35 lat. Ojca nie poznał nigdy. Urodził się późno w nocy w szpitalu z czerwonej cegły. Gdy widzi przestraszoną twarz Franza Kafki ogarnia go smutek. Chciałby wieść spokojne i harmonijne życie a ludziom, których spotka dawać tylko radość, szczęście i dobro. Zawsze, gdy to tylko możliwe, siada nocą na brzegu jeziora i patrzy w okna domu gdzie po raz pierwszy pocałował ukochaną.Ceni szczerość i odwagę. Ma już więcej lat niż Chrystus więc świata nie zbawi...

środa, 7 kwietnia 2010

upadłe archiwum

archiwum spadło mi na samo dno
niby nic takiego - można z tym żyć jednak nie daje mi to spokoju
w ustawieniach układ jest w porządku ale na stronie głównej, archiwum leży bezbronne, roztrzaskane, pęknięte w czarnych czeluściach na finiszu bloga
bliżej Boga?
ja wiem, że są ważniejsze problemy na tym świecie ale przecież tak niewiele trzeba by je podnieść i przywrócić mu należne miejsce
a jeśli tylko ja tak to widzę?
może to bunt liter? słów? zdań?
próbowałem je podnieść, delikatnie klikając na pole "dodaj gadżet" i nic z tego...
może to początek zerojedynkowej rewolucji i za klika nocy obudzę się spętany zerojedynkowym łańcuchem?
może już jestem, siedząc jak w tej chwili, pochylony nad klawiaturą z palcami niemal wrośniętymi w czarne klawisze
może już czas by zawołać "POMOCY"...?
chciałbym aby wróciło na swoje miejsce

11 komentarzy:

słodko-winna pisze...

Czasem wariuje blogspot.spróbuj jeszcze raz.Tym razem delikatnie.Z wiarą właściwego miejsca;)

szeptak pisze...

próbowałem na wiele sposobów i nic nie pomogło - nie chce wejść na boczny pasek

słodko-winna pisze...

Wyloguj się, zaloguj i zrób to jeszcze raz,ale przyjdzie Ci się pogodzić z samym dnem.

szeptak pisze...

myślę, że problem tkwi gdzieś głębiej a ja jeszcze nie wiem dokładnie gdzie
i jestem święcie przekonany, że to nie przypadek

słodko-winna pisze...

A może to humory archiwum za zbyt rzadkie Twoje bywanie?;)

słodko-winna pisze...

Spiskowa teoria dziejów?

szeptak pisze...

dziejowa teoria spisku połączona z buntem maszyn inspirowanym dialektycznym sporem na podbudowie egzystencjalnej

słodko-winna pisze...

Maszyny wygrają?

Kopacz pisze...

Wędrujesz na pulpit nawigacyjny, następnie klikasz na układ a stamtąd najechaniem myszki na "Upadłe Archiwum" (tak aby strzałka myszki przybrała formę krzyżyka zakończonego z każdej strony strzałkami) chwytasz i przeciągasz archiwum w dowolną stronę jeżeli tylko ta strona dysponuje miejscem tzw: dodaj gadżet :)

szeptak pisze...

na pulpicie archiwum znajduje się po prawej stronie natomiast na blogu na dole więc nawet nie mam czego przenosić

szeptak pisze...

samo z siebie wróciło na miejsce, ciekawe na jak długo, ciekawe dlaczego, ciekawe czemu własnie teraz...